21/10/12

Τις Κυριακές από παιδί τις σιχαινόμουνα

Τις Κυριακές από παιδί τις σιχαινόμουνα. Πώς λέγονται οι γυναίκες που σιχαίνεσαι; Σιχαινόμουνα.
Τις Κυριακές από παιδί τις σιχαινόμουνα, εκτός αν είχαν αλλάξει όνομα ή φύλο. Ή και τα δύο.
Τις Κυριακές από παιδί τις σιχαινόμουνα. Γιατί όταν ήμουν παιδί είναι ένα τραγούδι που λέει ο Φραγκούλης που ερμηνεύει σα να παίζει σε τσόντα. Χωρίς συναίσθημα μόνο με επίδειξη αντοχής και προσόντων.
Τις Κυριακές από παιδί τις σιχαινόμουνα. Είχα μια θειά που τη λέγανε Κυριακή και μια φορά, παιδί όταν ήμουνα, είχα βρει μια τρίχα στα μπιφτέκια, κοντή, χοντρή και σκουρόχρωμη, ίδια η θειά μου.
Τις Κυριακές από παιδί τις σιχαινόμουνα. Είναι τραγούδι των Αφών Κατσιμίχα, και, avanti Mario: όταν ήμουν παιδί, είχα βρει μία τρίχα, όταν ήμουν παιδί, άκουγα Κατσιμίχα.
Τις Κυριακές από παιδί τις σιχαινόμουνα. Δεν ξέρω αν σας το είπα.

2 σχόλια:

Γιώργος Κατσαμάκης είπε...

Εγώ πάντως ποτέ δεν αγάπησα τις Κυριακές- σε αντίθεση με σένα. Θυμάσαι το κείμενο της Ζέη από το ανθολόγιο; "Οι θλιμμένες Κυριακές και ο Ίκαρος"... (θα έρθει αύριο στο σχολείο του γιου μου- θα πάμε να την πάρουμε από το σπίτι της με την κυρά μου)

Φανή είπε...

εγω μισησα τις κυριακες οταν ενα καλοκαιρι, πιτσιρικα ακομα, με εβαλαν με το ζορι να διαβαζω το 'ωραιες κυριακες' της αβρααμιδου.
ε μετα τις αγαπησα. ειδικα κατι κυριακες σαν τη σημερινη, με βροχη..