14/5/08

Χειρόγραφα




13 σχόλια:

Niemandsrose είπε...

Η παρθενική μου συμμετοχή σε μπλογκοπαίχνιδο αφιερώνεται σε κείνη που πάντα προσ-καλή.

Maria Mikro Analogo είπε...

Τι είπες τώρα!!! Πρέπει να είσαι ΠΟΛΥ έγκυος τελικά :P Άκου εκεί να παίξεις σε μπλογκοπαίχνιδο...
Φιλάκια :)
Υ.Γ. Ο Στάθης έγινε μπαμπάς!!!! Άντε, και στα δικά σας βρε :D

Jimmy Rose είπε...

βιαστικά γράμματα, δείχνουν ατημέλητα και όμως έχουν μια γοητεία...

υ.γ. τελικά έχουν δίκιο όσοι λένε για τις ορμόνες της εγκυμοσύνης. Αλλάζουν τον άνθρωπο!!!
Καλησπέρα.

Ανώνυμος είπε...

ωραιο. ο,τι εβγαλα δηλαδη. αλλα μια που παω στο φαρμακειο για αντιβιωσεις θα το παρω μαζι να το αποκωδικοποιησει ο φαρμακοποιος :Ρ

tovenito είπε...

εμένα μου αρέσουν τα γράμματα. εξάλλου γράφεις για δύο!

Vrakas Kostas είπε...

Εχω την εντυπωση,πως τα εγραψε ..η Ερνεστα!
Αν και την αδικω!Τοσο ασχημα δεν ειναι δυνατον να γραφει το κοριτσακι!
Υγ Ενεδωσες!Με αντιγραφεις σε ολα!
Μουατς αγκανθουλα!

Βάσκες είπε...

Δεν τα δέχομαι καθόλου και τα δύο.

Εξηγώ και εξηγούμαι:

Το να μην παίξεις όταν σε κάλεσα και να παίζεις τώρα.

Το να ντρέπεσαι για τον χαρακτήρα σου. Είναι παραπάνω από γραφικός, είναι αντιγραφικός. Και όμορφος. Και αντρικός. Ρε είσαι σίγουρα έγκυος;

Niemandsrose είπε...

@Niemandsrose, μπράβο κοπελιά! Να τα εκατοστήσεις.

@Μαρία, αποφασίστε! Είμαι ή δεν είμαι; (Δες απάντηση Βάσκες!)

@Jimmy Rose, καλλιγραφία τσακισμένη από τον Χρόνο τον Πιεστικό, καθώς λέει η """""ποιήτρια""""". ;)

@nag, φαρμακείο με λυσάρι για νεοελληνική ποίηση πρώτη φορά ακούω! :)

@tovene592, πρέσβη μου, με κακομαθαίνετε... ;)

@vrakas kostas, μη ζηλεύεις τα αγκαθάκια μου βρε! Μεγάλο παιδί είσαι! :)

@Βάσκες, ώρα να αποκαλυφθώ. Είμαι ο Μπάμπης ο σουβλατζής που μένω στη γειτονιά του Νατασσακίου και δέχτηκα την πρότασή της γιατί είμαι κάργα ερωτευμένος. Και επειδή έχω μια ξαδέρφη που γράφει ποιήματα με άφησε να αντιγφράψω ένα ραβασάκι για τη Νατασσούλα μου. Κατάλαβες τώρα;

Autographcollectors είπε...

Ευχαριστώ που έπαιξες, που είναι τόσο όμορφο, που ξέρω τι κόπο έκανες, και για την αφιέρωση (και για το Νατασσούλα μου)
:):):):):)

Πολλά πολλά φιλιά, σε σένα, και πιο πολλά στο μεγάλο σου φασόλι που φτερουγίζει
:)

Μπορείς να το δεις, σε ευχαριστούμε και οι 2 (κι εγώ και ο AfMarx, που το ξεκίνησε)

υγ. Κι εγώ σας αγαπάω, πολύ! ;)

παράλληλος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
παράλληλος είπε...

Ποιητικότατες και πανέμορφες οι γραφές σου.
Και οι δύο: ό,τι βλέπουμε κι ό,τι καταθέτεις.

Την καλημέρα μου σε όλους σας.

Maria Mikro Analogo είπε...

Γεια σου ρε Μπάμπη καραμπουζουκλή!!!!

Niemandsrose είπε...

@Autographcollectors, σε ευχαριστώ αγαπημένη! Μπάμπης ο έγκυος. ;)

@παράλληλος, κατάφερες βρε θηρίο να διαβάσεις αυτό το απαράδεκτο χειρόγραφο και μάλιστα να κρίνεις και το περιεχόμενο; Είσαι extra large τελικά! :)

@Μαρία, άλα! ;)