13/10/08

Τι ζωή κι αυτή η εξωμήτριος

Φίλοι της μαμάς γεια σας. Είμαι το φασολάκι που έγινε άνθρωπος σιγά- σιγά. Στη φωτογραφία όταν έμοιαζα φασολάκι ήμουν γυμνό και κολυμπούσα στο αμνιακό υγρό.
Τώρα, στη φωτογραφία που έγινα ανθρωπάκι, με έχουν ντυμένο με ρούχα unisex (γιατί η μαμά μου ψιλοφρικάρει με τα στρατόπεδα των ροζ και σιέλ), αφού πρώτα κολύμπησα στο μπανάκι που είναι ενσωματωμένο στην αλλαξιέρα και πλύθηκα με βρεφικό αφρόλουτρο και με σκούπισαν με μπουρνουζοπετσέτα και μου έβαλαν αλοιφή για την πρόληψη του συγκάματος και μετά πάνα-βρακάκι κι έπειτα ζιπουνάκι κι αφού μου φόρεσαν το φορμάκι μου και μου έριξαν φυσιολογικό ορό στα ρουθούνια μου, μου έβγαλαν τα μυξάκια με μπατονέτες.
Τι μπελάς κι αυτό το μπάνιο εκτός μήτρας. Τι ζωή κι αυτή η εξωμήτριος...

40 σχόλια:

Jimmy Rose είπε...

Κούκλα, κούκλα. Φτου να μην τη ματιάσουμε...

haridimos είπε...

Κουκλάρα !
φτου-φτου-σκόρδα.

VAD είπε...

Βρε συ ,μη με γυρίζεις τόσα χρόνια πίσω!Ζούπιξέ την λίγο την όμορφη για χάρη μου!Φτου!

NdN είπε...

Αυτό ήταν πάει...ξεφυγες και εσύ!! :))

Να είσαι καλά να την δεις να μεγαλώνει!

Δήμητρα είπε...

Φτου το μωρό....
Και κουράγιο στη μαμά....
Γερη και τυχερή...και συ αγκαλιά σου πάντα...

wert01gf είπε...

Πεθαίνω! Είναι φανταστικόόό!!

aa-duck είπε...

Πω και πω και πω!!!!!
Η μυρωδίτσα η όμορφη έφτασε ώς εδώ!

Λου-κου-μί-νι!

Φιλάκι, παρακαλώ :***

:)))))))))))))))))

Maria Mikro Analogo είπε...

Ρε, το φασόλι!!!! :))))) Είναι κούκλα! Ακόμα δεν έχει σαραντήσει και σας κοιτάει στα μάτια; Απίστευτο... :D
Φιλιά πολλά!

Παρατηρήτηριο Πυλαίας είπε...

Να σου ζήσει ρε!!!!!!!!!!!!!!!
Φτου Φτου!!!!!!

ΥΓ Αυτό με τον φυσιολογικό ορό δεν είναι κομματάκι βασανιστικό!?
Φιλιά

geokalp είπε...

να σας ζήσει!
γερό, δυνατό και καλότυχο!
πάντα χαρές να σας δίνει!

πσ μου φαίνεται σου μοιάζει!!!!
;)

koulpa είπε...

φτου φτου.. να σας ζήσει.. το καταπληκτικό φασολάκι..:):)
ξεκίνησα απο την παραπομπή του geokalp.. μιλάμε για πολύ κλαυσίγελο.. άπαιχτο.. τι να πρωτοσχολιάσω.. α και το εμβόλημο του λάκη.. η θέση μου απο την αρχή.. δε δέχομαι να το δώ.. και τα ποσοστά που πέρνει.. μου αφαιρούν ελπίδες για βελτίωση γενικά.. :):)
καλά να είστε:):)

sergios είπε...

Και όχι τίποτα άλλο αγαπητό φασόλι αλλά πρέπει να σε φτύνουν κιόλας! Φτου φτου φτου, κουκλάρα είναι να σας ζήσει!

νατασσΆκι είπε...

ααααχ!!!!!

(επιφώνημα θαυμασμού, λαχτάρας για τσιμπιά, για αγκαλιά, όλα μαζί)

:))))

και που να δεις καλό μου φασολάκι, όσο θα μεγαλώνεις τι έχεις να τραβήξεις!
Αλλά, δεν θέλω να σε τρομάξω από τώρα -έχει και τα καλά της η εξωμήτριος ζωή, άλλωστε... επιτέλους είδες τη μαμά και το μπαμπά! Και σε κάνουν αγκαλιές, και τρεχουν πανικόβλητοι όταν ξυπνάς (ξύπνησεεεε)
και σ' αγαπάνε, πολύ

Φιλιά
στα πατουσάκια
(δίκιο έχει η μαμά που φρικάρει, άδικο έχει;)

και ξανα αααααααχ!
:)))))))

Βάσκες είπε...

Αχ τι μου θυμίζεις! Με γύρισες τρεις-τέσσερεις μήνες πίσω.

Φοβερό. Αγκαλιές, φιλιά, φόβος και ελπίδα και κυρίως γκρι και πορτοκαλί κορμάκια.

Τι μου κάνεις ρε ρόδο με έκανες να νιώσω νέος ξανά.

παράλληλος είπε...

Μόνο η δική μου ήταν πιο όμορφη! :Ρ

Να την καμαρώσετε όπως θέλει! (Πειράζει που παράλλαξα την κλασσική ευχή?).


Σας χαίρομαι!

Ανώνυμος είπε...

Σου μοιάζει.

Φτου της.

Niemandsrose είπε...

@Jimmy Rose, καλέ μη με φτύνετε!!! :)))

@haridimos, τι σκόρδα καλέ; Βρυκόλακας είμαι,κύριε; :bbb

@vad, ζύμη είμαι να με ζουπήξετε; :bb

@ndn, να και ένας νορμάλ φίλος της μαμάς.Ευχαριστούμε κύριε!

@Δήμητρα, άντε πάλι με τα φτυσίματα! :)))

@wert01gf, καλέ μην πεθάνετε! Ζήστε να με δείτε 18χρονη καρακουκλάρα! ;)

@aa-duck,Χτες έφαγε η μαμά κάτι και πείραξε και έριξα κάτι πορδίτσες τρομερές! Αυτή τη μυρωδίτσα λέτε; :))


@Μαρία,τώρα μας πατήσατε στον κάλο κυρία Μαρία. Η μαμά ανησυχεί γιατί δε την κοιτάω στα μάτια. Υπομονή δεν έχει αυτή η μαμά αλλά τι να της κάνω; Θα την παρηγορήσετε;

@_ST_, αχ,να'ταν μόνο ο ορός κύριε Στάθη... Ένα βάσανο μου φαίνονται οι 3 βδομάδες έξω από τα ...νερά μου! Πότε θα ξαναμπώ στη κοιλιά της μαμάς;

@geokalp, πού την είδατε τη μαμά και λέτε πως της μοιάζω; Θα τη σφάξει ο μπαμπάς μου ο αιμοβόρος σαν του Μεμέτ Αγά τη γυναίκα.

@koulpa, πάλι καλά που δε με είπατε φασο-λάκη δηλαδή! :))

@sergios, φτου σας και σας που την είπατε στη μαμά μου που με γέννησε! Χα! :))

@νατασσάκι, επιτέλους και κάποιος άνθρωπος που μιλάει σε μένα και όχι στη μάνα μου!Να είστε καλά κυρία Νατασσάκι και τα φιλιά μου στο γιο σας. ;)

@Βάσκες, με τα φορμάκια που πάτε και μας φοράτε άμα γίνουμε λεσβίες να μην μας ζητάτε τα ρέστα μετά! Τότε να σας δω και σας και τη μάνα μου την προοδευτικιά! :bb

@παράλληλος, μμμμ....σιγά!Η δικιά σας τα έχει τα χρονάκια της! ;bbb

@noa, δε θέλω να σας απογοητεύσω αλλά η συντριπτική πλειοψηφία λέει πως μοιάζω στον μπαμπά (χωρίς τα γένια ευτυχώς).

Stefanos είπε...

:D :D :D

VAD είπε...

Kαλέ,"κοίτα ποια μιλάει"! :))))

gatti είπε...

Πω πω, δεν πήρε από τη μαμά μόνο το πνεύμα της. Πήρε και τη ...γλώσσα της! :)))))))

Koυκλί είσαι φασολάκι μου! :*

Μαύρος Γάτος είπε...

Tι γλυκό φασουλάκι!!!!

Να την καπαρώσω για τον ανηψιό μου (δεκαοχτώ μηνών λουκουμαδάκι- Λουκάς)

Σ;-)))

sylfaen είπε...

Με μέλι, με μέλι με μέλι το αλείψανε, οι μοίρες οι μοίρες οι μοίρες και με στάχτη, νά χει νερά, νά 'χει δροσιά.

Να την χαίρεστε και να ναι γελαστή όπως στην φωτο. Εννοείται από τα πιο ομορφα μωρά που 'χω δει!
:D :D

Maria Mikro Analogo είπε...

Αγαπητό φασόλι,
πες της μανούλας σου να μην ανησυχεί που δεν μπορείς να εστιάσεις ακόμα επάνω της. Είσαι μία απολύτως φυσιολογική φασολομπέμπα! Το περίεργο θα ήταν να μπορούσες να το κάνεις. Πες επίσης στην μανούλα σου ότι για κάποιες μέρες ακόμα (όχι πολλές, μην τη φρικάρουμε περισσότερο) θα την "βλέπεις" περισσότερο με την όσφρηση παρά με την όραση. Κάτι που είναι 1000% φυσιολογικό!
The good news are πως όταν αρχίσεις να ξεχωρίζεις φάτσες, θα χαρίζεις και πανέμορφα κακαριστά γελάκια και εκεί βλέπω εσύ να αλλάζεις πάνες στη μαμά και στον μπαμπά! Καρατσεκαρισμένο σου λέω!
Φιλάκια πολλά!
Υ.Γ. Να μου φιλήσεις τη μαμά σου και να της πεις να κοιμάται όποτε και όπου μπορεί, άσχετα τι ώρα είναι!

νατασσΆκι είπε...

@ Μαύρε γάτε, όπως είδες στέλνει ΗΔΗ φιλιά στο γιο μου -και να μου κάνεις τη χάρη, δλδ!!!
lol
---------------

Φασολάκι μου, φυσικά σε σένα θα μιλάω από δω και πέρα, τι, στη μαμά;
:)))

Να τους προσέχεις, και τη μαμά και το μπαμπά, γιατί τώρα δεν έχουν μυαλό για τίποτε άλλο εκτός από σένα, και θα κάνουν διάφορες χαζάδες -να κάνεις υπομονή καλό μου, έτσι είναι οι μεγάλοι, τι να κάνουμε...

Φιλιά πολλά πολλά
σε σένα, αλλά και στη μαμά και στο μπαμπά
(να μη ζηλεύουν, ναι;)
;)

Ανώνυμος είπε...

@ δεσποινίδα Φασολάκη: Μην διαμαρτύρεσαι καθόλου. Προς το παρόν περνάς μπέικα. Αν διαμαρτύρεσαι από τώρα, όταν θα πας στον βρεφονηπιακό σταθμό τι θα κάνεις; Κατάληψη; Μπιμπερό μολότωφ θα πετάς; Ήρεμα λέμε

@ κυρία Φασολιά: (το φασολάκι από την φασολιά βγαίνει...)
Να σας ζήσει η νεαρά.
Και πάντα να περνάει μπέικα.

mamma είπε...

Αχ, βρε καμάρι μου! Τι όμορφο κοριτσούλι είσαι εσύ;
Φιλιά!!!!!!

Niemandsrose είπε...

@Prophet Estarian, τι γελά ρε; Τι γελά;

@VaD, καλέ ποια; ;) :)))

@gatti, πήρε και τα αυτιά της επίσης, τα χείλη της και το πηγούνι της. Α!και τη θρησκεία της "θρύλε των γηπέδων, λαλαλαλαλα" ;)) Και καλά!

@Μαύρος Γάτος, καπαρώστε με, καπαρώστε με! Τι ζώδιο είναι ο Λουκάς; :)

@sylfaen, δε γελάω στη φωτογραφία. Είμαι σοβαρότατη.Κυρία, που λένε! Ωραίο το τραγούδι! Το κόλλησε η μαμά και μου το έχει πει καμιά 10αριά φορές από την ώρα που της το θυμίσατε.

@Μαρία, Αγαπητή κ.Μαρία, ήθελα να σας πω πως κι εσείς, όπως κι ο μπαμπάς μου,επειδή είστε γιατροπαίδια δεν πάει να πει πως είστε και γιατροί. Μας θυμίζετε το ανιψάκι της παιδιάτρου . Και μη περιμένετε εγώ και η μαμά μου να πάρουμε σοβαρά τις γνωματεύσεις σας. Γελάμε μ΄αυτά που λέτε. Να: χαχαχα! (Καλά, έτσι ούτε η μαμά δε θα τολμούσε να μιλήσει!Είμαι πολύ προχώ τελικά!)

@νατασσάκι , δεχόμεθα προσφορές!Μη μας κόβετε την τύχη! Καλός ο ΑστερΆκης αλλά να έχουμε και έναν παράνομο δεσμό... Αμ πώς;

@Α.Φ.Μαρξ, η μαμά έκλαψε από τα γέλια με το μπιμπερό μολότωφ. Θεϊκό, λέει. Δε καταλαβαίνω γρι.

@mamma, τα φιλιά μου στο γιο σας και πείτε του μόλις σαραντίσω πάμε για καφέ. ;)

Nobilis είπε...

Είναι Άξιον Αγάπης :-)
Να σας ζήσει !!

Maria Mikro Analogo είπε...

Φασολομπέμπα, επειδή μας την είπες τώρα δηλαδή, να σε ενημερώσω πως για την περίπτωσή σου ρώτησα παιδίατρο και μου τα έιπε αυτά! Όχι ό,τι κι ό,τι, με απασχόλησε το θέμα όπως καταλαβαίνεις. Όσο για εμάς τα γιατρόπαιδα, θα έπρεπε κάποιος κάποτε να μας απονείμει τιμητικό δίπλωμα για τα τόσα που ακούμε από την ημέρα που ήρθαμε σ' αυτόν τον κόσμο. Για ρώτα και τον μπαμπά σου, νομίζω πως θα συμφωνήσει.
Υ.Γ. Πάντα τα παιδιά είναι πιο εξελιγμένα από τους γονείς... :))))))

mamma είπε...

Μικρομάνα, δεν πιστεύω να το εννοείς αυτό με τις σαράντα μέρες! Αλήθεια, γνωρίζεις που έχει τις ρίζες του το έθιμο; Αν όχι, θα σου πω από κοντά:-P

υγ. αν το θηλάζεις το καμάρι σου, πώς θα πιείς καφέ;

Niemandsrose είπε...

@hamomilaki ♂, να ζήσω εγώ κι όλα τα παιδιά της Γης!! :)

@Μαρία,ορκίζεσαι πως ρώτησες παιδίατρο; Ορκίσου! Μη τα λες και εσύ με την επιφοίτηση της επαγγελματικής ιδιότητας του μπαμπά σου, σαν τον μπαμπά μου!΄Αντε, σε πιστεύω γιατί το λέει η μαμά!:) (άρχισα να την ψιλοκοιτάω στα μάτια αλλά κομπλάρει επειδή έχω πολύ σοβαρό ύφος. Άσε,την έχω ψαρώσει! χιχιχι)

@mamma, σιγά να μην το τηρεί το έθιμο η μαμά μου. Έτσι το είπε για να κάνει την παραδοσιακιά. Εδώ και μερικές μέρες με πάει καθημερινό περίπατο με τον μάρσιπο, για να καταλάβεις! ;)
Αυτά με τον καφέ δεν ισχύουν, εφόσον πίνεις με σύνεση (δλδ ένα φλιτζανάκι) τον κατάλληλο καφέ (δλδ έναν ελληνοτουρικό). Όλα εγώ θα στα μαθαίνω;

Maria Mikro Analogo είπε...

Όχι ρε φασόλι, μην την ψαρώνεις από τώρα. Σκάσ'της εκεί ένα χαμόγελο να χαρεί!
Και για να με πιστέψεις δηλαδή:

http://mammyland.com/moro-012/anaptyksi/orasi-4

http://www.in.gr/Reviews/placeholder.asp?lngReviewID=38464&lngChapterID=49810&lngItemID=61305

Και να την ακούς τη μανούλα!

kostasK είπε...

Σκέτη κούκλα είσαι φασολάκι μας! Καλωςήρθες στον κόσμο μας!

Δώσε μου το τηλέφωνό της, ώστε μετά από καμια 18-19 χρόνια να την πάρει ο ανιψιός μου που είναι κανα δυο μήνες μεγαλύτερος! Τρελό κονέ :)))

Grigoris είπε...

Meta apo poly kairo episkeythka to blog sou, gia na dw to paidi sou... kai to eida!

Mpravo sas, na eiste eytyxismenoi oloi mazi. Filia polla kai sygxarhthria!

Niemandsrose είπε...

@Μαρία, απαρηγόρητη η μαμά...Καμία πρόοδο δεν έχω κάνει ακόμα. :)

@kostasK, 18-19!! Σιγά μη περιμένουμε να πάρουμε και σύνταξη. Στα 14 θα είμαι ήδη available. ;)

@bokaister, σας ευχαριστούμε θείο! Ωραίο άβαταρ. :)

varometro είπε...

Την έχω ζήσει δύο φορές την περίοδο που βιώνεις (με ένα καινούργιο ανθρωπάκι στη ζωή σου) και παρ όλες τις δυσκολίες είναι σίγουρα από τις καλύτερες στην διάρκεια της ζωής ενός ανθρώπου. Η κόρη σου έχει εκφραστικότατο βλέμμα και σίγουρα πολύ καλές "προδιαγραφές". :-) Να ναι γερή και ευτυχισμένη.

Μαύρος Γάτος είπε...

Κριός, κριός και πολύ μάγκας!

Νατασάκι, απαπάπαπα, εμείς την είδαμε πρώτοι την μικρούλα -Ρόζ Σ;-)))))

νατασσΆκι είπε...

@@ μαύρε γάτε, νομίζεις!!!!!
:pp
:))))

(με την ευκαιρία, τσίμπα ακόμα ένα φιλί στην πατούσα, φασολάκι!)
;)

Niemandsrose είπε...

@varometro, δηλαδή είσαι δισπατέρας;!Αλήθεια, πέφτω από τα σύννεφα. Σε ευχαριστώ και συ να χαίρεσαι τα δικά σου τα παιδάκια! (αγόρια είναι? όπως βλέπεις έχουμε βγει στο νυφοπάζαρο της μπλογκόσφαιρας από τώρα)

@Μαύρος Γάτος, Κριός;; Σαν τον Ευρυπίδη Στυλιανίδη; Τζίζας Κράιστ!!!

@νατασσάκι, έλα! Ακούς; Τα ξεφορτώθηκα όλα τα προξενιά. Πού είναι...εκείνος;

varometro είπε...

Ναι όπως το λες, δισπατέρας. :-) Ο μικρός (σχεδόν 2 χρονών) είναι γιος και έχω και μια κόρη τριών. Να συγγενέψουμε δεν έχω αντίρρηση. Η νύφη εγκρίνεται σίγουρα. :-)