11/1/08

against facebook

Το face book το αντιπαθώ όσο τίποτα άλλο από τα ηλεκτρονικά κοινωνικά δίκτυα για τους λόγους που έχω περιγράψει εδώ.

Το ότι γίνεται αρπαγή προσωπικών δεδομένων δεν χρειάζεται να είσαι ο Όργουελ για να το δεις. Σου φταίνε οι κάμερες -ok δικαίως- αλλά το ανελέητο ξεβράκωμα σ' αυτή την πανηλίθια ιστορία που λέγεται φέις μπουκ δε σε χαλάει.

Όσο για τον αρχικό σκοπό του, και καλά αναζήτηση παλιών συμμαθητών, αυτό μπορεί να είχε κάποιο νόημα στις ΗΠΑ λόγω μεγέθους αλλά και κινητικότητας του πληθυσμού.

Στο Ελλάντα που είμαστε μια χούφτα κούτσουρα/αμετακίνητα, τι μας χρειάζεται το facebook εκτός από αυτοπροβολή ("ξέρεις ποιος είμαι εγώ ρε";), χάσιμο χρόνου (πρωταθλητές time wasters), παλιμπαιδισμό (pathetic American infantilism), καμάκι και κλίκες;

Το σιχαίνομαι πιο πολύ από το κοκορέτσι και το μισώ πιο πολύ από τα groupies του Θανάση Παπακωνσταντίνου και του Μάλαμα.

Μπλιάχ!

Με την ευκαιρία αυτού του ευγενέστατου μηνύματος θα ήθελα να ενημερώσω τους αγαπητούς φίλους που με έχουν προσκαλέσει στο f#@&*^! facebook, ότι δε θα αποδεχθώ την πρόσκλησή τους αλλά τους ευχαριστώ τα μέγιστα που μου έδωσαν την ευκαιρία να εκτονώσω την οργή μου που έχει μια ιδεολογική βάση μεν αλλά μη τρελαθούμε κιόλας πως μου φταίει το φέις μπουκ. :)

Show consideration.

19 σχόλια:

gerasimos είπε...

Eδώ ένα μπλογκ και χρειάζεται μια άλφα επένδυση χρόνου. Αναρωτιέμαι ΠΟΣΟ ελεύθερο χρόνο μπορεί να έχει κανείς για το facebook; Και αν τον έχει μήπως θα τον πέρναγε καλύτερα πηγαίνοντας μια βόλτα ή ανοίγοντας κανα βιβλίο; Θα έλεγα πως ναι.

Maria Mikro Analogo είπε...

1. Κοιτα να δεις που μας εχει χτυπησει το ίδιο σύνδρομο... (σε καταλαβαίνω απόλυτα, π.χ. σήμερα τα έβαλα με τις μπαταρίες που τελείωσαν στο ασύρματο ποντίκι)
2. Λυπάμαι που δεν είχα διαβάσει τις απόψεις σου περί φέις μπουκ και σε ζάλισα με ινβιτέισονς! (συγγνώμη, ειλικρινά)
3. (προς gerasimo) σε περίπτωση που κάποιος έχει στο φέις μπουκ λίγες επαφές, με 15 λεπτά την ημέρα είναι μια χαρά! Άσε που γλιτώνεις και τις άπειρες ώρες στο μέσεντζερ...

Αυτά. Δηλώνω αμέριστη συμπαράσταση και επιτέλους κάποιος να καταλάβει τι περνάμε τέτοιες μέρες εμείς οι γυναίκες!

tzonakos είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
tzonakos είπε...

Συμφωνώ απόλυτα.
Τα ίδια και εγω περι αυτων των facebook f#$%^!

Niemandsrose είπε...

@gerasimos, δε πάνε να κάνουν ένα κρύο ντους λέω εγώ; :) Ας κάνουν ό,τι θέλουν με τον χρόνο και τις επιλογές τους αλλά μη μου στέλνουν invitations και μη γκρινιάζουν μετά πως τα προσωπικά τους δεδομένα έχουν γίνει φύλλα και φτερά. χα!

@Μαρία, σα δε ντρέπεσαι λέω' γω να μου κάνεις τέτοιο κακό! Αίσχος! Την επόμενη φορά που θα με προσκαλέσεις θα καλέσω την αστυνομία. Παλιόπαιδα!

@tzonakos, προεμμηνορυσιακό και εσύ αγόρι μου; :) Ου να μου χαθούν τα κοπρόσκυλα!

Vrakas Kostas είπε...

Το κοκορετσι εχω να το γευθω τουλαχιστον 20 χρονια!Το λατρευα!
Γιατι μου το θυμησες;
Αντιθετα,το facebook το σιχαινομαι περισσοτερο κι απο τον Χριστανοπουλο!
Ασχετον!
Στην Γερμανια ψαχνουν Online (οι της μυστικης επι αυτων)να βρουν,ποιοι εμπλεκονται σε ενα κυκλωμα παιδεραστιας και διακινησης πορνο υλικου με ανηλικους,που τους ανεβαζουν καπου στους 12.000!
Online λεμε στα PC ψαξιμο!
Στις USA εκοψαν οι τηλεφωνικες εταιριες παροχης τηλεφωνου,τις γραμμες που διεθεταν για παρακουλουθηση υποπτων απο το FBI ( σημερινη ειδηση)!
γιατι καθυστερουσαν η; δεν
πληρωναν τους λογαριασμους!
Τοσο..ελευθεροι ειμαστε!
Κατοπιν αυτων, το facebook μας μαρανε!

Laplace είπε...

pes ta re magka

greendim είπε...

Πολύ "σπαθένιες" κουβέντες. Σε έχω που σε έχω σε εκτίμηση...Μπράβο!

Ανώνυμος είπε...

Κανονικά έπρεπε να το λένε facecook. Η μήπως φάτσαbook; Όχι όχι γιατί τότε θα μπερδευόταν ο κόσμος με το κοίτα ρε μια φατσαbook. Πιο sic είναι πάντως το facelook.

Unknown είπε...

Πάντως εμένα μου χρειάζεται... Καταρχήν μαθαίνω τα ονόματα των συμφοιτητών μου. Ξέρεις πόσο καιρό σκεφτόμουν πως ο μόνος τρόπος για να θυμάμαι τα ονόματα κάποιων είναι να τους βγάλω φωτογραφία και να του βάλω το όνομα από κάτω; ΑΠό την άλλη βρήκα παλιούς συμμαθητές που σπουδάζουν στο μεγάλο νησί της Ευρώπης. Κατά τα άλλα με ενοχλεί πάρα πολύ το facebook από τις πολλές προσκλήσεις που τις κάνω όλες ignore. Όμως είναι εύκολος τρόπος να ενημερώσεις κόσμο για ένα πάρτι ή κάτι χρήσιμο που είδες. Το κακό είναι πως έχει βιαστεί ως υπηρεσία από την ανωριμότητα των χρηστών. Όπως και το email. Έχω κλείσει email από την ηλιθιότητα κάποιων φίλων να μου στέλνουν 1.000.000 ανέκδοτα... Και να μην το κόβουν κιόλας. Σε ένα τον πήρα τηλέφωνο και του το είπα! Θα με έπαιρνες ποτέ τηλέφωνο για να μου πεις ανέκδοτο; Σταμάτα να μου στέλνεις email. Άρα όπως καταλαβαίνεις θεωρώ πως έιναι χρήσιμο. Και αν δεν θες να δώσεις δεδομένα μπορείς μια φώτο και ένα ψευδώνυμο...

Oneiros είπε...

Ξέρω, ζαβολιά να σχολιάζω εδώ για το φευγιό σου, όταν έχεις κλειστά σχόλια στο αποχαιρετιστήριο post αλλά...

..θα μας λείψεις' take care :-)

Vrakas Kostas είπε...

Καλη ανταμωση τριανταφυλλενια μου!
Θα μου λειψεις!Το εννοω!
Ps Προσεχε εκει εξω!

μαριάννα είπε...

Η αγάπη μας και η σκέψη μας κοντά σου! Σε εμπιστεύομαι και ξέρω ότι η απόφασή σου είναι ώριμη! Μπορεί να μας λείψεις, αλλά σημασία έχει να είσαι εσύ καλά!

Μια σφιχτή αγκαλιά! Ξέρεις αυτή που λέει: Άνοιξε τα φτερά σου περιστέρα μου... ;)

Niemandsrose είπε...

@vrakas kostas, συμφωνώ πως το FB είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης στην εποχή της απόλυτης παρακολούθησης και εποπτείας αλλά γίνεται εντελώς εκούσια εκχώρηση προσωπικών δεδομένων και έχει μια διαφορά.

@laplace78, μάγ(κ)ισσα. :)

@greendim, κάθε φορά που γράφω έτσι μετά το μετανιώνω αλλά αφού σ'αρέσει... ;)

@padrazo, ηλεκτρονικό λεύκωμα ή ηλεκτρονικό φακέλωμα. Μικρή διαφορά.

@karpidis, τελικά αν χρησιμοποιήσεις ψευδώνυμο καταργείς το σκοπό του. Οπότε τι συζητάμε;

Niemandsrose είπε...

@oneiros, με συγκινείς, διακριτικέ τύπε. I'll be back, hopefully as a doctor! χοχο! Ως τότε, τα κεφάλια μέσα.

@vrakas kostas, να'σαι καλά! :) Δε χανόμαστε.

@Γητεύτρια, ό,τι και να σου πω είναι λίγο θησαυρέ...Έυχαριστώ.

ρΟ είπε...

δε μπορουσα να σου γραψω στο τελευταιο ποστ.Γραφω σ'αυτο κι ας μη ξερω τι λεει...
Μη μ'αφησεις μονη.Μη...

Ανώνυμος είπε...

Να ζεις όμορφα και δημιουργικά εκεί έξω. Τουλάχιστον εσύ τελειώνεις. Κάτι άλλοι που τώρα αρχίζουν...Φιλιά και να προσέχεις.

Μαύρος Γάτος είπε...

Και τί έγινε που συμφωνώ απόλυτα και καρασιχαίνομαι το κώλο-φατσοβιβλίο; Αφού μάς την έκανες κι από εδώ...

Σ:-(((((

Niemandsrose είπε...

@roxanred, βλέπεις γλυκό μου, δεν άντεξα και πολύ εκτός. Τι θέλω τις δηλώσεις κι εγώ αφού δεν είμαι δραματικός τύπος; :)

@Dora Tsirka, η αλήθεια είναι πως κάθε μονομανία κλέβει από το οξυγόνο, δηλαδή την ελευθερία. (Τι απλά που τα έχω στο κεφάλι μου, ε?) ;)

@Μαύρος Γάτος, you've got mail.