8/1/08

τον έφαγαν τα χρέη

Ο Οφειλέτης ήταν κύριος. Κυρίευε το Λαβείν. Εξαγωγαί φθηνών μεταφορών. Θα διεκδικούσε δηλαδή την πατρότητα αυτού του κειμένου. Αλλά...

Ο Οφειλέτης ήταν άρχοντας. Των διαπροσωπικών σχέσεων. Τα δίποδα εύκολα τα αρχειοθέτησε, τα άρχισε, τα έγραψε στ' αρχίδια του, τους ευχήθηκε αρχιμηνιά και αρχιχρονιά. Των σχέσεων αιτίου-αιτιατού όμως...

Ο Οφειλέτης ήταν πολίτης. Αν και πια την Πόλη του την έλεγαν και Ισταμπούλ.Το πάπλωμα Κινέζικο. Παρείχε την υπηρεσία του αγόγγυστα.Το κρεβάτι Ινδικό. Έκανε παθητική αντίσταση. Ο ύπνος άπατρις και άναρχος. Γι' αυτό...

Ένα βράδυ που ο Οφειλέτης παραδόθηκε στον ύπνο, δεκάδες, μετά εκατοντάδες και, όπως πάει, χιλιάδες χρέη, μικροσκοπικά πολύποδα,αρθρόποδα, με τρίχες στα δόντια, κεντριά στα φτερά και στη νιοστή μάτια κόκκινα, ξεμύτισαν από το κομπόδεμα που είχε σαπίσει στο σομιέ του κρεβατιού. Και κράτς-κρουτς, τον έφαγαν τα χρέη.

12 σχόλια:

subir είπε...

Έφτιαξα κάτι που νομίζω ότι μπορεί να μας διευκολύνει όλους.Bloggers ή όχι.Αν θες μπες στο freskotato.blogspot.com.Διάβασε και αν δεις ότι βολεύει,πράξε αναλόγως.

Ανώνυμος είπε...

δηλαδη απο οπου και να το δεις απο τα χρεη δεν γλιτωνουμε ε;

Rizobreaker είπε...

Μπα... το ανάποδο συμβαίνει στις μέρες μας παιδιά!!
Τα χρέη δεν γλιτώνουν από μας! Υπάρχει άνθρωπος στην Ελλάδα που να μη χρωστάει έστω 20 ευρώ κάπου??

Μαύρος Γάτος είπε...

Ανατριχιαστικό!

Τα ηθικά χρέη είναι το ίδιο επικίνδυνα; Μήπως περισσότερο;;;

Σ;)))))

Agobooks είπε...

Θα φάνε κι άλλους πολλούς!!!

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Εμένα πάλι που μου χρωστάνε από τη δουλειά μου??? που μου χρωστάει το δημόσιο 2.5 χρόνια μετά αφού ολοκλήρωσα την εργασία μου από το νοσοκομείο? Δε φτάνει που μας τάζουν ψίχουλα... δε μας τα δίνουν κιόλας!

Unknown είπε...

στην κηδεία πάντως πήγε και η Μιχαλού που της χρώσταγε ο μακαρίτης..

Niemandsrose είπε...

@subir, το είδα αλλά δε κατάλαβα ως λειτουργεί; Ως ένα ομαδικό θεματικό blog ή ως ένας συναθροιστής επιλεγμένων κειμένων;

@nag, γλιτώνεις. Αλλά αυτό είναι μυστικό και πρέπει να πληρώσεις ακριβά για να σου αποκαλυφθεί. Αν δε πληρώσεις δε, είσαι μεγάλος Οφειλέτης. χα!

@rizobreaker, δεν υπάρχει μόνο το οικονομικό κεφάλαιο. Υπάρχει κανείς που να μη χρωστάει κάπου ένα ευχαριστώ ή ένα σ'αγαπώ;

@μαύρε γάτε, είναι πιο επικίνδυνα γιατί σε πιάνουν στον ύπνο. Το νου σου, ε; :)

@n.ago, θα φάνε όμως κι εμάς. ;)

@θυμήσου πώς με λένε, θα τους φάνε κι αυτούς τα χρέη. Χραααατς! Και πάει ο Οφειλέτης. Μόνο μη τα ψεκάσουν με χρεοκτόνο.

@_st_, δεν έχεις και άδικο... Ο Οφειλέτης θα μπορούσε μάλιστα να λεγόταν και Λαυρέντης, κατά το γνωστό ποίημα του Αναγνωστάκη.

Agobooks είπε...

Μπρρρρρρρρρρρ! :)

Niemandsrose είπε...

@N.Ago, άσε τα μπρρρρ γιατί ακόμα μου χρωστάς να μου πεις αν το επιφώνημα στο τραγούδι συνηθίζεται ή έτυχε. Θυμάσαι ποιο λέω. Κάτσε να σου στείλω το τραγούδι με τα ελληνικά λόγια να δεις ομοιότητα. Οφειλέτη! :)

subir είπε...

Καλή μου niemandsrose καταρχήν με ειλικρίνεια σε ευχαριστώ που ενδιαφέρθηκες για αυτήν την "ιδέα".Ήδη απάντησα σχετικά, στα σχόλια του ίδιου topic.Πρακτικά αυτό που έκανα, ήταν να κάνω link (ως νεα ανάρτηση)του νέου μου post,και να βάλω τον ακριβή τίτλο αυτού.Για το reader έχω γράψει κάτι , και πραγματικά αν το δεις- και υπάρχει περαιτέρω διευρύνση των δυνατοτήτων του-θα σου ήμουν ευγνώμων αν μου έδινες κάποιο στοιχείο.

Niemandsrose είπε...

Google reader, για τους πολύ αγαπημένους συνδέσμους.
http://www.greekbloggers.com/feed/, για updates σε όλη την ελληνόφωνη μπλογκόσφαιρα
και http://buzz.reality-tape.com/, για συλλογή του μελιού της μπλογκόσφαιρας και όχι μόνο. Προσοχή μονάχα γιατί έχει και κεντριά η όλη διαδικασία της μελισσοκομίας.