10/1/08

ομάδα αλληλοβοήθειας "mana eleos!"

-Γεια σου Κινέζα. Τι κάνεις;
-Την Κινέζα βρε νούμερο.
-Πόσα παιδιά έχεις βρε συντρόφισσα;
-Κανένα. Εσύ;
-Κανένα. Αλλά ο πατέρας μου θέλει να κάνω ένα.
- Ένα ίσον το μάξιμουμ.
- Η μάνα μου λέει ένα ίσον κανένα.
-Ένα ίσον το μάξιμουμ.
-Όχι. Ένα ίσον το μίνιμουμ.
-Από Ιστορία όμως είμαστε ίσοι.
-Ίσα με την ισότητα.
-Ελευθερία, Ισότης, Αδελφότης.
- Ελευθερία λένε την αδελφή μου. Αδέλφια έχεις;
-Όχι. Αφού είμαι το μάξιμουμ.
- Και αν η μαμά σου ξεπερνούσε το μάξιμουμ;
- Penalty.
-Και ποιος το εκτελεί ρε Κινέζα;
- Όχι death penalty ρε Ελληνίδα.
- Αλλά;
- 3-5 χιλιάδες λίρες για κάθε έξτρα τέκνο.
- Και εγώ στα πέναλτυ είμαι.
- Παίζεις μπάλα;
- Έχω άπαικτο τερματοφύλακα.
- Από μεταγραφή;
-Όχι, από λατέξ.
- Λατινοαμερικάνος ο τερματοφύλακας;
- Όχι, υλικό προφυλακτικών.
- Και τους γονείς πώς τους παίζεις;
- Τους έδωσα μεταγραφή.
- Στο λατέξ;
- Στο Fight Club.
- κλαπ-κλαπ-κλαπ
- Ομάδες αλληλοβοήθειας για Έλληνες γονείς, Κινέζα. Να πάνε να κλαίγονται, Κινέζα μου, που πατήσαμε τα τριάντα, τριαντάφυλλα κοτζάμ, και δεν έχουμε τεκνοποιήσει ακόμα. Να πάει η δικιά μου να κλαίγεται "αχ, που δε μου κάνει εγγόνι!". Να αναστενάζει και η άλλη, η ανέγγονη, "πόσο χρονών είναι η κόρη σου;" "30!" "Και ακόμα τίποτα;" "Τίποτα. Η δικιά σου;" "31". Και κλάμα οι κυρίες στην ομάδα. Ομαδάρα!
-It' s all Greek to me.
-Εμένα να δεις.
-Δες - δες! Δες ένα μωρουδάκι που έχει η κυρία!
- Άχου το καλό που είναι!
-Τέλος καλό όλα καλά.

15 σχόλια:

subir είπε...

όπως έγραψα πριν λίγες μέρες "μεγάλε πριν κάνεις παιδί, κοίτα (στις μέρες μας) να έχεις δει το σύμπαν 2 φορές".πότε φεύγουμε λοιπόν?

Για την ώρα ας αγαπήσω το παιδί μέσα μου, που τόσα χρόνια το είχα στην απόξω και βλέπουμε...

Niemandsrose είπε...

@subir, είναι μια λύση και η φυγή. Η άλλη είναι να γράψουμε την ελληνίδα μάνα σε ομάδα αλληλοβοήθειας γιατί έχει βαλαντώσει στο κλάμα το παιδί μέσα μας από τη γκρίνια.

subir είπε...

κάποιος πολύ μεγάλος Έλληνας συγγραφέας (που λυπάμαι που δε θυμάμαι ποιός), είχε πει "το μελλόν το κληρονομούμε στα παιδιά μας ή το δανειζόμαστε από αυτά?" .όταν βρήκα τον subir, μέχρι τότε ήμουν ο "σωστός".εδώ για να φανταστείς οι προοδευτικοί οι δικοί μου, δεν δέχονται ότι με τη σύζυγό μου αποτελούμε οικογένεια.παρά μόνο αν κάνουμε παιδί.καταλαβαίνεις που τους έχω στείλει να πάνε...και να φέρουν και την είσπραξη.Μόνο στο Ελλάντα αυτά.

Vrakas Kostas είπε...

Σου το ειχα πει καποτε σοβαρα Ερνεστα!Κανε ενα τουλαχιστον παιδι!Το χρωστας στην ανθρωποτητα!
Διοτι που ξερεις;Μπορει οχο μονο να σου μοιασει,αλλα και να ..σε ξεπερασει!
Καθοτι αμα συνεχισεις με αυτες τις σκεψεις,οπως σημερα στο ποστ,μαλλον εισαι "πεπειρασμενη" και δεν το καταλαβες!
Ωχ!
Υγ..Θυμασαι τι μου ειχες απαντησει;
Πως "αμα μοιασει εμενα το παιδι,την εβαψε...η ανθρωποτητα"!!!!
E..αυτο θελω!Να την "βαψει"
Ωχ!Ωχ!

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχαχα
Δεν ξέρω αν το πρόβλημα είναι οργανικό ή απλά βούλησης (οπότε δεν υπάρχει πρόβλημα).
Αν είναι το δεύτερο (όπως κατάλαβα), είναι επειδή:
1. Νιώθεις/ει ότι ένα παιδί θα σας περιορίσει (π.χ. no more ταξίδια και ξενύχτια κτλ);
2. Το βλέπεις/ει ως εμπόδιο στην καριέρα σου/του;
Από προσωπική εμπειρία σου λέω ότι και το 1ο και το 2ο είναι απολύτως σωστά.Πάλι από προσωπική εμπειρία θα σου πω όμως ότι μετά το παιδί και το 1. και το 2. θα έχουν πλέον πολύ μικρότερη σημασία.

Νομίζω ότι τα 30 με 35 είναι μια καλή ηλικία (ειδικά αν στα 20+ έζησες όσα "έπρεπε" να ζήσεις και δεν πρόκειται να σου βγουν απωθημένα στα 45).
Αν πάλι στα 20+ δεν έζησες όσα έπρεπε να ζήσεις, λυπάμαι που θα πω ότι είναι αδύνατον να τα ζήσεις τώρα (κάθε πράγμα στον καιρό του και ο κολιός τον Αύγουστο - είναι αδύνατον ο οργανισμός μου να αντέξει πλέον τις μαλακίες που έκανα 10-15 χρόνια πριν).

Ανώνυμος είπε...

τα γέλια στην αρχή του προηγούμενου σχολίου μου δεν είναι ειρωνικά, αλλά επειδή η όλη φάση μου θύμισε γνωστές καταστάσεις.

Alexandros είπε...

Η πεποίθηση των ανθρώπων ότι η τεκνοποίηση είναι ένας από τους σημαντικότερους σκοπούς της ζωής είναι πάρα πολύ διαδεδομένη. Αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο. Η πεποίθηση αυτή όπως και αρκετές άλλες , είναι ένας υπεραυτοαντιγραφέας.
Και εξηγώ : Στην φύση ορισμένα γονίδια έχουν την τάση να κληροδοτούνται πιο επιτυχώς από κάποια άλλα. Αυτό συμβαίνει διότι τα γονίδια αυτά , προάγουν τα δικά τους μέσα διάδοσης. Δηλαδή τα γονίδια κληροδοτούνται "ωθόντας" μας να κάνουμε πράγματα τα οποία θα τα βοηθήσουν να κληροδοτηθούν! Αν υπήρχε κάποτε ένα γονίδιο που θα έκανε το σεξ δυσάρεστο , αυτό έχει εξαφανιστεί. Αυτό οφείλεται στο ότι θα αντιστρεφόταν στην ίδια του την φύση. Χωρίς σεξ δεν θα μπορούσε να διαδοθεί και να επιβιώσει με αποτέλεσμα να εκλείψει.
Το ίδιο ακριβώς ισχύει κα με κάποιες πεποιθήσεις. Είναι τα λεγόμενα "μιμίδια" του Richard Dawkins. Η πεποίθηση ότι "πρέπει" να τεκνοποιούμε , όσο και αν αυτό σε κάποιους φαίνεται δυσάρεστο (και σε εμένα παρεπιπτόντως...) έχει διαδοθεί τόσο πολύ και έχει επικρατήσει , διότι η διάδοση της σε όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους , της παρατείνει την ζωή.
Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός...

Maria Mikro Analogo είπε...

δεν ξέρω τι λέτε εσείς παιδιά, αλλά η πρώτη από τις 2 μανάδες είναι η δική μου... :P

δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα είπε...

xaxa

καλησπερα

σιγουρα η καλυτερη ελληνικη ομαδα.
χωρις αμφιβολια ομως...

ειναι πολυ διασκεδαστικοι
αυτοι οι τυποι.
οι γονεις εννοω..
εκτος αν τους παιρνουμε στα σοβαρα..

Ανώνυμος είπε...

Κάτι τέτοιες μαλακίες έλεγε κι η Ρία κι απο το πουθενά βρέθηκε στον 5ο μήνα...κοριτσάκι

geokalp είπε...

(κι) αυτά θέλει η ζωή!

Niemandsrose είπε...

@subir, το Ελλάντα πάσχει απο υπογεννητικότητα. Λες η Ελληνίδα μάνα να απορροφά κονδύλια για να προωθήσει την τεκνοποιία; Μάνα άσ' τα σάπια! Παίρνεις μίζα.;)

@vrakas kostas, θα κάνω αλλά νοτ νάου. Άφτερ 35. Ο κόσμος μπορεί να περιμένει να γεννηθεί ο Μεσσίας (ή ο αντι-κράιστ) 5 χρόνια αργότερα. Δε χάλασε κι ο κόσμος. Ακόμα. :)

@xberliner, μη το γελάς καθόλου! :) Το κυριότερο είναι η αντίδρασή μου σ'αυτή τη μίζερη κοινωνική πίεση στην Ελλάδα που σε θέλει παντρεμένη-με παιδί ως τα 30 σου. Θα τους ψήσω το ψάρι στα χείλη. χα!


@xberliner, και ειρωνικά να ήταν, δε πραζ. Είσαι ειρωνίμ γνωστό.

@alexandros, εγώ λέω να αρχίσουμε να αναθεωρούμε αυτά περί "αυξάνεσθαι και πληθύνεσθαι" διότι εδημιουργήσαμε το αδιαχώρητο στον πλανήτη. :)

@Μαρία, τριαντάφυλλο κι εσείς; Νόμιζα πως δεν υπερβαίνεται τα twenty something , μικρά μου. :)

@δεν υπαρχει κατι για το οποιο τιθεται θεμα, αυτή η χώρα δε προωθεί την ιδιωτική πρωτοβουλία και το επιχειρείν. Να δημιουργηθούν ομάδες αλληλοβοήθειας ΤΩΡΑ! :)

@κστσ, ναι αλλά αυτή είναι 35 πλέον. Δε κατάλαβες το πνεύμα μου, ναζιάρη. :)

@geokalp, ποια; Τα λατέξ; :)


Και μία ενημέρωση προς όλους τους αξιότιμους αναγνώστας. Πρόσφατες επιστημονικές μελέτες έδειξαν ότι η "αργοπορημένη μητρότητα", δλδ μετά τα 35, όχι μόνο συνδέεται με αυξημένα ποσοστά ποιότητα ζωής αλλά και με αυξημένες πιθανότητες μακροζωίας!

Ιδού:

http://www.guardian.co.uk/society/2007/oct/28/parenthood

Γι'αυτό σου λέω Στέλλα
στην αγκαλιά μου έλα.

Κοίτα Μιχάλη μου
το χάλι μου
κι ασ' τα παντρέματα
μπερδέματα.

Maria Mikro Analogo είπε...

28 με έντονη τάση προς τα 29, niemandsrose... :P

raslowbap είπε...

Έντονες αντιθέσεις οι δυο κυρίες ... Την καληνύχτα μου.

Niemandsrose είπε...

@Μαρία, κρύβε λόγια. ;)

@raslowbap, εντονότατες πληθυσμιακές διαφορές μπορώ να σου πω. ;)