4/10/08

Πρωινό νανούρισμα

Μαζεύει η πλατεία τους πρωινούς της πελάτες.

Μαζεύει τον κόσμο που ξυπνάει νωρίς.

Μη σηκωθείς. Δεν αξίζει να δεις

μόνο ναύτες, φαντάρους κι εργάτες.



Κι εγώ μαζί τους, πρωί θα ξυπνήσω.

Κι εγώ μαζί τους μπρος στις ράγες θα στηθώ.

Στου τρένου πού ’ρχεται τα τζάμια θα με δω

και μες το πλήθος θα με αναγνωρίσω.



Κι εσύ που νόμιζες πως ήμουν κάποιος άλλος

μην μπεις στον κόπο το λοιπόν να σηκωθείς

μονάχα ναύτες και φαντάρους για να δεις.

Δεν ξέρεις κι άλλωστε εγώ είμαι πια μεγάλος...


Βασίλης Νικολαΐδης - Οδός Σανταρόζα

9 σχόλια:

Niemandsrose είπε...

Εδώ το πειρατικό λάφυρο:

http://www.zshare.net/audio/199498281dd1b2b0/

νατασσΆκι είπε...

Καλημερούδια σας!
(που τον θυμήθηκες;)

Καλή βδομάδα, φιλάκια στο μικρούλι!
:))))

lakis είπε...

Όμορφο. Μου αρέσουν τα τραγούδια που λένε ιστορίες. Καλό απόγευμα

Niemandsrose είπε...

@νατασσάκι, το τραγουδαμε για νανουρισμα στη μικρη. (Ελπιζοντας πως με τετοια νανουρισματα δε θα γινει πρεζακι. :) )

@Λάκης Φουρουκλάς - Lakis Fourouklas, που να ακουσεις και το Σαλαμι του Νικολαϊδη! :)) Γενικα, τα τραγουδια του εχουν ενα αφηγηματικο χαρακτηρα. Κριμα που δε γραφει πια... :(

Stefanos είπε...

χμμ αν το παιδί σε καμιά βδομάδα σου ζητήσει κάμελ άφιλτρο και τσίπουρο, μην εκπλαγείς ε... :D

Niemandsrose είπε...

@Prophet Estarian , να της ξεκαθαρίσω με την ευκαιρία πως τσίπουρο δεν παίζει. Καμιά παγωμένη ρακή άμα θέλει, μπορεί. ;)

Stefanos είπε...

φέρε και απο δω καλέ!

Niemandsrose είπε...

@Prophet Estarian, ευχαριστως!Μονο διαλεξε μπιμπερο. χοχοχο!

geokalp είπε...

καλό κι αυτό!