21/1/08

Όταν ο Θέμος


24 σχόλια:

geokalp είπε...

για πίσω τον κόβω λίγο στενό...
(sorry για την αργκώ)

κοντεύουν όμως οι απόκριες...

Maria Mikro Analogo είπε...

Και σκεφτόμουν χθες "μα είναι δυνατόν να μην σχολιάσει ΤΙΠΟΤΑ;" :D
Μεταξύ μας, δεν νομίζω πως μιλάει για περίοδο πάντως...

χαμογελο είπε...

λες να περιμένει περίοδο??? ποτέ δεν ξέρεις :-p

gerasimos είπε...

λοοοοοοοοοοοοολ λες;

Βάσσια είπε...

Καλό! :-)

Λόγια του κώλου,από τον Θέμο ως συνήθως.
Κι είμαι σίγουρη ότι θα ήθελε να είναι ο πραγματικός πρωταγωνιστής.
Δεν το πιστεύω όμως.

Niemandsrose είπε...

@geokalp, πες το μου πως θα ντυθεί κόκκινος και αυτός στις απόκριες.

@Μαρία, για περίοδο παρατεταμένης κρίσης μήπως μιλάει;

@Χαμόγελο, πάντως τα νεύρα προ περιόδου τα έχει σίγουρα ο πρώην (και μελλοντικός ξανά) συνεταιρος του...

@Γερασιμε, λέω. :)

@Vassia, ο παρολίγον αυτόχειρ Θέμος είναι τώρα στην Τατιάννα. Τι χάνω από την ελληνική πραγματικότητα για να λείπω έξω.

Newborn Doomstalker είπε...

Ντροπή και καταισχύνη! Τί λόγια ανεμοblogιάς είναι αυτά; Να μας κολλήσεις όλους θέλεις;

Ο Θέμος ό,τι και αν εννοεί, έχει δίκιο. Ο κύκλος αρχίζει εκεί που τελειώνει. Κι εσύ τελείωσες, επισημαίνοντας πως κλείνει ένας κύκλος και επανεμφανίζεσαι μιλώντας για κύκλους. Έστω και έμμηνης ρύσσης.

Για την ιστορία, μάλλον θέλει να πει πως θα ξυπνήσουν οι χαζοβιόλες του και θα του σπάσουν το κεφάλι.

Niemandsrose είπε...

@Newborn Doomstalker, μου έκλεψες τον αυτοσαρκασμό μέσα απ' το στόμα. Ευτυχώς όμως πρόλαβα και τον κατοχύρωσα σε κατ' ιδίαν συνομιλίες.
Μη μου τους κύκλους τάραττε! :)

Ανώνυμος είπε...

Να παει να ψοφησει.

Newborn Doomstalker είπε...

Δεν το ξέρω αυτό το παράξενο που είπες. Ξέρω το "μη μου τους κύκνους, τάρανδε". Και το "κρύψων τα νομίσματα, μη λόρδα κόψειν".
Το άλλο το περίεργο που λες, τί σημαίνει;

Unknown είπε...

I thought you were gone fishing...
Welcome back

Kisses

Vrakas Kostas είπε...

Ο Θεμος και η Θεμις!
Μια ακομα ..μαυρη τρυπα!
υγ πως κι απο δω;!

geokalp είπε...

κι ο Θέμος από τη μαύρη τρύπα έκανε όνομα...
λες;

subir είπε...

...σε συνέχεια του συναγωνιστή μου Kosta Vraka, στο κίνημα, "γύρνα πίσω του κανενός το ρόδο", έχω μια απορία:είσαι η ίδια ή κάποιος άλλος χρησιμοποιεί το blog σου?όχι τίποτε άλλο αλλά ...αυτό και αν είναι εμφάνιση αστραπή.ΜΑΤΣ ΜΟΥΤΣ Χ 10000000000!

greendim είπε...

Πρώτα-πρώτα Ρόδο του κανενός, χαίρομαι πολύ που ξαναγύρισες! Ειλικρινά ανησύχισα. Δεύτερα-δεύτερα νισάφι πια με τον Θέμο. (Κοινώς και με το παρντόν: ΧΕΣΤΗΚΑΜΕ)

koulpa είπε...

χαχα.. δε νομίζω.. μάλον εγκυμωνεί.. κινδύνους..:):)

Βάσσια είπε...

Πάντως, μου έχει δημιουργηθεί η εντύπωση ότι αυτά που «ζούμε» δεν είναι κομμάτια του ίδιου παζλ.
Καλημέρα :-)

Niemandsrose είπε...

@anisixos, όχι δα.

@newborn doomstalker, θα πει "μείνε μαζί μου έγκυος, είμαι πολύ φερέγγυος" Θε-Αν

@_st_, I am the passenger
And I ride and I ride
I ride through the citys backside
I see the stars come out of the sky.
Φιλί!

@vrakas kostas, η Μαύρη Τρύπα βούλωσε με τόσα 500ευρα. ;)

@geokalp, και επιδεικνύει μια σταθερότητα χαρακτήρος, βουτώντας στις μαύρες τρύπες της ΕΛ οικονομίας.

@subir, η ίδια...διχασμένη προσωπικότητα. :)

@greendim, μα έχει επιστημονικό ενδιαφέρον η δήλωσή του. Αν αδιαθετήσει να πούμε στην always με φτερά να του κάνει μια χορηγία. Φτερά όπως το μαύρο χρήμα της μαύρης τρύπας.
Περαστική είμαι, καλέ μου. :)

@koulpa, είναι έγκυος καθότι είναι φερέγγυος, όπως προείπα. ;)

@Vassia, πάντως το παζλ έχει γύρω στα 5.000.000 ευρώ. Καλημέρα σου!

indictos είπε...

Το χώμα βάφτηκε κόκκινο.

Όλοι Φώσκολοι γίνανε (ή Φως-κώλοι)

Unknown είπε...

η μαύρη τρύπα ρουφάει τα πάντα δεν βουλώνει ούτε με 1.000.000 500ρικά

Niemandsrose είπε...

@indictos, και όταν το φως είναι κόκκινο όπως το αίμα, το οίκημα λέγεται μπουρδέλο.

@_st_, μαύρη ζώνη στη μαύρη τρύπα ο επαπειλών αυτόχειρ.

Nomad είπε...

w.b.

Q)

Niemandsrose είπε...

@nomad, με σήματα Μορς θα μιλάμε τώρα; :)

Nomad είπε...

--/../.-/-/..
---/----/.. ;

:)